Dostępność produktów

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, a co za tym idzie ciągłym poszerzaniem asortymentu, dokładamy wszelkich starań by oferta przedkładana Państwu była w 100% aktualna. Na cały proces logistyczny składa się wiele czynników, na które w dużej mierze nie mamy wpływu. Staramy się reagować na wszelkie opóźnienia i braki asortymentu w naszym sklepie, aktualizując na bieżąco ofertę.

W celu uzyskania konkretnej informacji o dostępności produktu na którym Państwu najbardziej zależy, prosimy o kontakt telefoniczny (58) 667-35-53 wew. wybrać 2. Połączą się Państwo z magazynem, uzyskując inf. o dostępności danego towaru. W przypadku braku danego towaru pracownik postara się z wiedzy, którą posiada udzielić inf. o sugerowanym, lecz nie deklarowanym czasie dostawy.

Koloryzacja dostępna w naszym sklepie opiera się na aktualnych bonach zamówieniowych każdej z firm. W miarę możliwości i dostępności do najnowszej palety kolorów staramy się aktualizować ofertę w sklepie internetowym. Każda koloryzacja posiada gamę kolorów najlepiej sprzedających się, i mimo dużej ilości zamawianych sztuk tych kolorów, wyprzedają się one w błyskawicznym tempie. Niestety fizyczne reagowanie na bardzo dynamiczną sprzedaż odcieni z palety i poprawianie stanów w sklepie jest niemożliwe. I pomimo sugerowanej dostępności, brak jest ich na magazynie. Celem uniknięcia stresów oraz rozczarowań związanych z brakiem danego odcienia w palecie prosimy o kontakt.

Gdy cena przy produkcie jest znacznie obniżona lub jest możliwy zakup produktu za kwotę 0 zł, prosimy o kontakt celem ustalenia czy widniejąca cena sprzedaży danego produktu jest obowiązująca. Kwota 0 zł pojawiająca się przy produkcie może być związana z błędem informatycznym wynikającym z funkcjonowania strony internetowej, wprowadzaniem nowego produktu do sklepu internetowego lub modernizacją karty z opisem produktu. Nie możliwe jest sprzedanie przez sklep rzeczy za 0 zł z powodów opisanych powyżej lub niezamierzonego omyłkowego działania któregoś z pracowników.
Za zaistniałą sytuacje przepraszamy Państwa i zachęcamy do rozważnych zakupów. 

Kupują kosmetyki marki Kerastase, jednorazowo możesz dodać do koszyka i kupić 6 szt. danego indeksu. Hair-Shop nie prowadzi sprzedaży hurtowej kosmetyków marki Kerastase.

Przy każdym artykule w naszym sklepie - poniżej ceny produktu znajduje się status dostępności.

 Produkty o statusie "dostępny od zaraz" to przeważająca większość naszego asortymentu. Znajdują się one fizycznie w naszej hurtowni i wysyłane są najczęściej w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. W zależności od wyboru przez klienta sposobu dostawy i płatności towar dostępny od zaraz możemy wysłać w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Przesyłki wysyłane za pobraniem kurierem GLS są realizowane tego samego dnia do godziny 12.00. Zamówienia złożone po 12.00 są realizowane i  wysyłane następnego dnia roboczego. Dodatkowo wpływ na realizacje państwa zamówień ma ich ilość, wielkość oraz okres w jakim zostały złożone np. "okres przed świąteczny".

 

Dla produktów oznaczonych statusem "dostępny 7-14 dni" termin realizacji wydłuży się. Oznacza to, iż towar ten nie znajduje się w naszej hurtowni - jednakże w najbliższym czasie oczekujemy na dostawę lub musimy specjalnie dla Państwa zamówić go u naszego dostawcy. Po otrzymaniu zamówienia na taki produkt, klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo przez naszego konsultanta o terminie dostawy. Z doświadczenia wiemy iż termin ten jednak nie jest dłuższy niż 7 dni roboczych.

 

Artykuły o statusie "chwilowo brak" oznaczają, że nie mamy ich w hurtowni, gdyż ich zapas aktualnie się wyczerpał. Nie jesteśmy w stanie określić dokładnie terminu ich dostawy, dlatego w przypadku zamówienia produktów o takim statusie będziemy się z Państwem kontaktować telefonicznie lub pocztą elektroniczną, by ustalić indywidualnie termin dostawy. Przeważnie jest to towar mało rotujący i ze względu na daty ważności i chęć dostarczenia Państwu towaru z możliwie najdłuższą datą ważności nie trzymamy dużych stoków tego asortymentu w magazynie centralnym. Dodatkowo chwilowy brak towaru związany jest np. z okresową zmianą szaty graficznej produktu oraz z chwilowym brakiem produktu w produkcji.

 

Produkty ze statusem "niedostępne" są to produkty które z różnych przyczyn nie jesteśmy w stanie określić, kiedy pojawią się na naszej hurtowni. Zdajemy sobie sprawę, że niemożność określenia terminu dostępności produktów jest kłopotliwa, dlatego w takich przypadkach zawsze kontaktujemy się z klientem, by ustalić indywidualne warunki i termin dostawy, ewentualnie zaproponować zamiennik lub ewentualny zwrot pieniędzy za brakujący towar. Przed zamówieniem i opłaceniem takich produktów, niezwłocznie skontaktuj się z nami, by uzyskać najważniejsze inf. o produkcie.

 Prosimy wziąć pod uwagę, że w przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, termin dostawy wydłuża się o czas realizacji przelewu, w naszym systemie wysyłek paczki kierowane są do realizacji dopiero po zaksięgowaniu należności na naszym koncie bankowym, a nie w momencie wykonania przelewu przez klienta!!!