Robiąc zakupy wyłącznie w sklepie internetowym zbieracie państwo punkty. Po założeniu konta w sklepie, za każdą wydaną złotówkę otrzymują państwo " 1 punkt". Zebrane w ten sposób punkty gromadzą się na państwa kontach w sklepie internetowym. To właśnie Państwo decydujecie o momencie wykorzystania zebranych przez siebie punktów, przy realizacji zamówienia. Pamiętając, że na wykorzystanie zebranych punktów jest 365 dni (od dnia pierwszego zamówienia). Zbieraj, następnie wykorzystaj przyznany rabat i ciesz się szeroką gamą produktów w rewelacyjnych cenach.
Działamy w następujący sposób:
Zakup produkty na stronie internetowej. Za każdą wydaną 1 zł otrzymujesz jeden 1 punkt
Gdy zrealizujemy Państwa zamówienie, na indywidualnych profilach użytkownika pojawi się informacja o wysłaniu produktów. (Zmiana statusu zamówienia na "wysłane" - kolor zielony)
Po upływie 14 dni, od zmiany statusu zamówienia i pomyślnej realizacji transakcji możliwe będzie skorzystanie z przyznanych w programie bonifikat pieniężnych na kolejne zakupy w sklepie.
To właśnie Państwo decydują, kiedy chcą wykorzystać rabat na kolejne zakupy. Jednak nie dłużej niż 365 dni od daty pierwszego zamówienia.
Przyznane punkty należy zamienić na kod rabatowy w zakładce PUNKTY LOJALNOŚCIOWE I KUPONY RABATOWE.
Poprawnie wygenerowany kod, należy wpisać w okienko rabatowe w pierwszym etapie realizacji zamówienia.
W związku z programem lojalnościowym prowadzonym wyłącznie na stronie internetowej i przyznawanym Państwu punktach wymiennych na vouchery pieniężne do wykorzystania tylko w sklepie internetowym na kolejne zakupy, nie prowadzimy dodatkowych bonifikat, rabatów "stałych klientów" oraz innych zniżek na zakupione towary.
Przy realizacji zamówień, oraz zakupie na stronie przedmiotów zdarzają się sytuacje, że nie jest wyświetlane okno umożliwiające wpisanie kodu rabatowego lub brak możliwości wygenerowania przysługującego kodu rabatowego. W takiej sytuacji prosimy o próbę skorzystania z innej przeglądarki internetowej. Najbardziej popularne są: Chrom oraz Firefox. W przypadku urządzeń mobilnych gwarancją poprawnego wyświetlenia strony jest aktualizacja oprogramowania.
Dla klientów, którzy sukcesywnie zamawiają w sklepie internetowym przygotowane zostaną dodatkowe upominki i bonifikaty. Szczegóły już niebawem!!!